ترجمه ترانه un amor از گروه جيپسي كينگ + متن شعر به زبان اصلي
 
**For All**

 

ترجمه ترانه un amor :

عشق

عشقی كه من با آن زندگی كردم می گرید

و به من می گوید

كلام خدا را :

گریستن برای تو با عشق همراه است

 

عشق

عشقی كه من با آن زندگی كردم می گرید

پیش از این رنج كشیده

كلام خدا را :

گریستن برای تو با عشق همراه است

 

حالا دیگر تو دلیل زندگی من هستی

من اسیر عشق تو شده ام

و بدون بوسه های تو نمی توانم

در خاطره ها زنده بمانم

 

مایلم عشقی را بفهمم و بشناسم

كه مرا دوست می داشت و آرام می داد

كلام خدا :

گریستم برای تو با عشق همراه است

حالا دیگر دلیلی برای زندگی كردن با تو

وجود دارد

 

من اسیر عشق تو بودم

و بدون بوسه های تو نمی توانم

در خاطره ها زنده بمانم

 

**********************************************

شعر این آهنگ به زبان اسپانیایی:

Un amor

Un amor vivi llorando.

Y mi decia:

Las palabras de Dios,

Llorando por ti- es con amor.

 

Un amor

Un amor vivi llorando

ya tormentado. Already tormented

Las palabras de Dios,

Llorando por ti- es con amor.

 

Hay para ya vivir acunto a ti.

Me enamore alla de ti.

Ya sin tus besos yo no puedo

vivir en el acordar.

 

Yo quisiera

Para entender un amor y saber

Que me queria ya tormentado.

Las palabras de Dios,

Llorando por ti- es con amor.

 

Hay para ya vivir acunto a ti.

Me enamore alla de ti.

Ya sin tus besos yo no puedo

vivir en el acordar.

 

ah-lo-lai-lo...

ترجمه ترانه un amor : عشق عشقی كه من با آن زندگی

 

 

Download - Un Amor

Size:3.3 Mb




درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید روز های خوبی برای شما آرزو مندیم عیسی(مدیر وبلاگ)
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 663
بازدید کل : 80894
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1